راهنمای سفر به کشور ایتالیا

چهارشنبه 9 بهمن 1398
15:03
سارا

راهنمای سفر به ایتالیا

در این بخش روزانه راهنمای سفر به کشور ایتالیا، اطلاعات لازم برای گرفتن ویزا، هزینه های و دیگر اطلاعات ضروری برای سفر به این کشور زیبا را آماده کرده ایم.

راهنمای سفر به ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای گردشگری زیبا و پر جاذبه است که در بخش جنوبی قاره اروپا قرار دارد. یکی از دلایلی که جاذبه های تاریخی و گردشگری در ایتالیا بسیار دیده می شود، قدمت چند هزار ساله این کشور است.

افرادی که قصد دارند برای نخستین بار یک سفر خارجی را تجربه کنند، معمولا یکی از گزینه ها و مقصدهایشان، کشور ایتالیا است. این کشور بسیار شناخته شده است و بیشتر شهرهای آن تاریخی و گردشگری هستند. رم به عنوان پایتخت ایتالیا، جاذبه های گردشگری بی نظیری در خود جای داده است. شما حتما شه زیبا و رویایی ونیز را می شناسید. تمام این نقاط دیدنی و تاریخی در این کشور زیبای اروپایی قرار گرفته اند. قبل از سفر به ایتالیا به شما توصیه می کنیم، حتما با جاذبه های گردشگری، هزینه های سفر به ایتالیا، شرایط سفر و موارد دیگر آشنا شوید تا سفری جذاب، دلنشین و خاطره انگیز داشته باشید. داشتن اطلاعات ضروری قبل از سفر به هر نقطه از دنیا می تواند به شما کمک زیادی بکند پس تا تا انتهای این مطلب روزانه همراه ما باشید.

راهنمای سفر به ایتالیا

ویزای ایتالیا

سفر به کشور ایتالیا برای شهروندان ایرانی نیاز به گرفتن ویزای ایتالیا دارد. کشور ایتالیا به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا و معاهده شنگن، نوع ویزای این کشور ویزای شینگن است که با اخذ ویزای شنگتن ایتالیا می توانید به دیگر کشورهای عضو اتحادیه شینگن هم سفر کنید. قبل از مسافرت حتما برای دریافت ویزای خود برنامه ریزی کنید.

فراتموش نکنید که دلیل حجم زیاد درخواست و محدودیت خدمات سفارت ها باید در محرله اول وقت سفارت لازم را از سفارت مورد نظر برای انجام پروسه انگشت نگاری انجام دهید. برای اخذ ویزا حتما با مشاوران متخصص مشورت کنید و با تحقیق کامل اقدام اقدام به این کار کنید.

راهنمای سفر به ایتالیا

آب و هوای ایتالیا

پیش از سفر به کشور ایتالیا باید در مورد آب و هوای این کشور اطلاعات لازم را داشته باشید. اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد شرایط آب و هوایی ایتالیا صحبت کنیم، باید بگوییم که این کشور آب و هوای مدیترانه ای دارد.

بخش های ساحلی ایتالیا، تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه ای قرار دارند. ولی این شرایط آب و هوایی در بخ های مختلف این کشور ممکن است، متفاوت باشد. مثلا بخش های شمالی ایتالیا آب و هوای نیمه استوایی مرطوب دارد و دمای هوا در این نواحی پایین تر و در نتیجه هوا هم خنک تر است. ولی آب و هوای بیشتر مناطق ایتالیا مدیترانه ای است و باعث شده که تابستان ها در این کشور، هوا گرم و خشک باشد و ایتالیا در زمستان ها آب و هوای خنک و مرطوب داشته باشد.

زمستان ها در بعضی از مناطق مرتفع و به خصوص در بخش های شمالی این کشور، کمی سردتر اسات و رطوبت را حفظ می کند. میانگین دمای هوای ایتالیا در تابستان ها بین 28 تا 33 درجه سانتی گراد است. در برخی از مناطق این دمای هوا به 40 درجه سانتی گراد می رسد که معمولا این دمای هوا مربوط به بخش های ساحلی می شود.

راهنمای سفر به ایتالیا

هزینه های سفر به ایتالیا

سفر به ایتالیایی هزینه های مختلفی دارد. اگر از طریق تور ایتالیا برای سفر به این کشور اقدام می کنید، می توانید تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید. ولی اگر می خواهید شخصا به این کشور سفر کنید، باید برای هزینه ها، برنامه ریزی دقیق کنید.

از جمله هزینه های ثابت برای سفر به ایتالیا می توان به هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما، هزینه ویزا، رزرو هتل، خوراک و ... اشاره کرد. بعضی از هزینه ها، جانبی هستند و می تون در آنها صرفه جویی کرد. مثلا هزینه خرید سوغات، هزینه حمل و نقل و جا به جایی در هشر، هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری و ... از جمله هزینه های جانبی سفر به ایتالیا هستند. اگر قبل از سفر برای تمام این هزینه ها برنامه ریزی دقیق داشته باشید، در سفر به کشور ایتالیا مشکل خاصی نخواهید داشت و می توانید سفری دلنشین داشته باشید.

راهنمای سفر به ایتالیا

جاذبه های گردشگری ایتالیا

ایتالیا کشوری پر جاذبه است و در بیشتر شهرهای آن جاذبه های گردشگری بی نظیری وجود دارد، از جمله شهرهای گردشگری ایتالیا می توان به شهرهایی مانند رم، واتیکان، ونیز، فلورانس، میلان، ورونا، ناپل، تورین، بولونیا، پروجا، جنوا و خیلی از شهرهای زیبای دیگر اشاره نمود.

هر کدام از این شهرها مراکز دیدنی جالبی دارند یکی از اهداف اصلی شما از سفر به کشور ایتالیا، بازدید از جاذبه های گردشری این کشور است. پس بد نیست، تعدادی از مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی این کشور را به شما معرفی کنیم.

از جمله معروفترین جاذبه های گردشگری ایتالیا می توان به جاذه هایی مانند پانتئون، کلیسا جامع سنت جان لاتران، آمفی تئاتر کلسئوم، کلسئوم، فواره تروی، گالری بورگز، رومن فروم، کانال های ونیز، موزه های کاپیتولین، برج کج پیزا، پمپئی، ساحل آمالفی، دریاچه کومو، جزیره البا، ساحل سنک تر، کلیسا جامع سانتا ماریا دل فیوره، پارک ملی گرن پارادیزو، اوفیتزی، قصر دوک، کلیسا جامع میلان و ... اشاره کرد. اینها فقط چند نمونه از موارد بی شمار جاذبه های دیدنی کشور ایتالیا هستند که بازدید از آنها را به شما توصیه می کنیم.

بهترین زمان برای سفر

این که چه موقعی بهترین زمان برای سفر به ایتالیا است به شما بستگی دارد. مثلا اگر می خواهید ر بهترین شرابط آب و هوایی به ایتالیا سفر کنید به شما پیشنهاد می کنیم که از اواسط فروردین تا اواسط تیر ماه به این کشور بروید.آب و هوای ایتالیا از اواخر ماه شهریور تا اواسط آبان خیلی مطبوع است و بیشتر گردشگران در این موقع از سال به ایتالیا می روند. ولی به وطر کلی فصل بهار و تابستان جزو روزهای شلوغ این کشور است. به همین جهت باید به هزینه ها هم در روزهای شلوغ توجه داشته باشید. هر چه تعداد گردشگران بیشتر باشد، هزینه خدمات، هتل و .. هم بیشتر می شود.

منبع : راهنمای سفر به ابتالیا


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]