روش های کاهش درد سیاتیک

يکشنبه 10 تير 1397
0:40
سارا

11 روش برای کاهش درد سیاتیک و کمردرد و درد پا

تسکین درد سیاتیک در پا و کمر

درد سیاتیک به درد پا است که ناشی از عصب ظریف پشت شکمی می باشد. اگر چه این درد در ریشه های عصبی در دو طرف ستون فقرات قرار دارد و احساس می شود، اما از طریق عصب سیاتیک عبور می کند و از ریشه ای به ریشه دیگر گسترش پیدا می کند.

این درد پا که رادیکولوپاتی نامیده می‌شود، اغلب شدیدتر از درد کمر است و معمولاً در یک پا احساس می‌شود و می‌تواند غیر قابل تحمل باشد. برخی افراد آن را به درد عصبی دندان تشبیه کرده‌اند.

شایع‌ترین علت سیاتیک فتق دیسک است: هنگامی که در یک دیسک شکاف ایجاد می‌شود، می‌تواند عصب سیاتیک را تخریب کند. معمولاً علائم شایع در عرض شش هفته خود را نشان می‌دهند، اما برای برخی افراد، بروز درد می‌تواند به مراتب بیشتر طول بکشد.

در اینجا چند راه درمان سیاتیک وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند:


1. ماساژ نقاط ماشه‌ای (نقاط دردناک عضلانی)

اگر دچار سیاتیک هستید، انتظار این را نداشته باشید که ماساژ آب گرم دردتان را تسکین دهد. در این موقعیت درمان نقاط ماشه‌ای (تریگرپوینت) بهترین گزینه است. عصب سیاتیک در زیر ماهیچه‌ای به نام پیریفورمیس (ماهیچه گلابی شکل) جای گرفته است که در زیر عضله گلوتئال است. وقتی ماهیچه پیریفورمیس سفت می‌شود، عصب سیاتیک را نیز در تنگنا قرار می‌دهد و ایجاد حسی ناخوشایند و احساس بی‌حسی در پایین پا را سبب می‌شود.
درمانگر متخصص، فشار را، به منظور تحریک و تورم ناحیه مورد نظر، (تریگرپوینت)، در ماهیچه پیریفورمیس و همچنین در ماهیچه‌ی زیر کمر و گلوتئال، اعمال می‌کند. به طور معمول درمان در 7 تا 10 روز اجرا می‌شود. اگر بیمار در چهارمین ویزیت، پیشرفتی ملاحظه نکرد، باید روش دیگری از درمان را امتحان کند.

» همچنین بخوانید : آموزش ماساژ نقاط حساس بدن زن برای تحریک جنسی

2. مراقبت کایروپراکتیک

کایروپراکتیک یا درمان دستی، علم شناخت مفاصل و ستون فقرات و هماهنگ کردن آن‌هاست. 60 درصد از مردم مبتلا به درد سیاتیک که از سایر روش‌های درمانی نتیجه‌ای نگرفته‌اند و سپس به تجربه دستکاری ستون فقرات و مراقبت کایروپراکتیک روی آورده‌اند در مقایسه با آن بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند نتیجه‌ی مشابهی را کسب کرده و همان‌قدر از درد رهانیده شده‌اند.

روغن فلفل قرمز یکی از روغن‌های موضعی محبوب برای کاهش درد سیاتیک است. کپسایسین موجود در این فلفل، باعث جدا شدن ترکیبات مسبب درد از عصب سیاتیک می‌شود

در مطالعه‌ای حدود 120 نفر به مدت 4 هفته و هفته‌ای 3 بار توسط یک کایروپراکتر ویزیت می‌شدند و بعد از آن نیز به ملاقات‌های هفتگی خود ادامه می‌دادند و با اتمام درمان، احساس بهتری داشتند.
در افرادی که به مراقبت کایروپراکتیک پاسخ دادند، مزایا به مدت یک سال ادامه داشت.
دستکاری ستون فقرات ممکن است در سیستم عصبی پاسخی ایجاد کند که درد را کاهش می‌دهد و مجدداً حرکت طبیعی را به ناحیه آسیب دیده بازگرداند. همچنین التهاب را کاهش می‌دهد و شرایطی ایجاد می‌کند که مکانیسم‌های طبیعی بدن را بهبود می‌بخشد.

موارد دیگر را بخوانید : 11 روش برای کاهش درد سیاتیک و کمردرد و درد پا


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عکس و بیوگرافی مونا فائض پور همسر ارسطو در سریال پایتخت

يکشنبه 26 فروردين 1397
13:35
سارا


عکس های مونا فائض پور Mona FaezPoor

عکس های اینستاگرام مونا فائض پور را مشاهده می کنید

مونا فائض پور

عکس های مونا فائض پور

مونا فائض پور

مونا فائض پور کیه؟

مونا فائض پور

آدرس اینستاگرام مونا فائض پور

مونا فائض پور

تصاویر جدید مونا فائض پور

مونا فائض پور

عکس های همسر احمد مهران فر

مونا فائض پور

عکس زن ارسطو

مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پورمونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور مونا فائض پور


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بیوگرافی پناه باقریان و تصاویر خصوصی این بازیگر زن

دوشنبه 13 فروردين 1397
23:45
سارا


پناه باقریان بازیگر زن ایرانی زاده 6 خرداد سال 1366 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته پرستاری است و بجز فعالیت هنری که دارد به عنوان پرستار در بیمارستان کار می کند. پناه یک خواهر به نام آذین دارد. او هم اکنون 3 سال سن دارد و هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

این بازیگر جوان کلاس های بازیگری را در موسسه سمندریان گذراند و مدرک بازیگری گرفت. فعالیت هنری او از سال 1392 در تئاتر شروع شد.

پناه باقریان

پناه باقریان اصلاتی مازندرانی دارد و هم اکنون در حال تمرین برای اجرای تئاتر حقیقت ایکاروس است که قرار است در تیر ماه سال 1397 در تماشاخانه پالیز اجرا شود.

او در نمایش های موفقی در تئاتر همچون گرگ دختر (سنگلج،تئاتر شهر). از بستر خاكستر (مشایخی)، رفته بچرخه برمیگرده (حوزه هنری)، به خاطر خواب من (پردیس خاوران) حاضر شد و به موفقیت رسید.

پناه باقریان

این بازیگر در سال 1396 جایزه برتر زن در جشنواره سوره ماه و جایزه برتر زن در جشنواره استانی تئاتر تهران را به دست آورد. همچنین او در سال 1393 برنده بهترین جایزه زن جشنواره ولا نیز شده است.

اولین سریالی که بازی کرد در سال 1393 بود که در سریال 39 باه کارگردانی مرتضی هرندی بازی کرد و در شبکه 5 نمایش اده شد و پس از آن چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند جشنواره ای را هم بازی کرد.

پناه باقریان در نقش مبینا دختری که با بهتاش در رابطه است نقش بازی کرده است.

پناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریانپناه باقریان


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سریال نبض عکس های بازیگران و داستان قسمت آخر

دوشنبه 13 فروردين 1397
12:20
سارا

داستان سریال ضربان قلب kalp atisi یا سریال نبض

سریال ترکی ضربان قلب یا نبض در مورد زندگی ایلول با بازی ایکو کارایل می باشد که به خاطر پدر و مادرش دوران کودکی را با سختی گذرانده است و دوران دبیرستان نیز پدرش او را تنها در خانه مادربزرگش گذاشته است و او در شهر مارماریس ترکیه تنها و فقط با مادربزرگش زندگی می کند که وی سعی می کند زندگی جدیدی بسازد و بعد از چند وقت با علی آشنا می شود که زندگی اش دگرگون می شود…

خلاصه سریال

ایلول اردم دختری سرکشی است که مادر خود را از دست داده و توسط پدرش مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد؛ بنابراین او تصمیم می‌گیرد با مادر بزرگ خودش زندگی کند. زمانی که او دانش آموز و در رشته پزشکی تحصیل می‌کرد عشقی بین او و معلمش علی آصاف شکل میگرد و…

پخش سریال و میزان بینندگان

این سریال در اوایل و تا قسمت دوازدهم از امتیاز بالایی از سوی بینندگانش برخوردار بود و اما با شروع فصل جدید برخی سریال‌ها از جمله AŞK VE MAVİ و İSTANBULLU GELİN عروس استانبولی به مرور زمان ریزش بیننده داشت. اما در شبکه‌های اجتماعی در جمعه شب ها (زمان پخش سریال) هر هفته رتبه اول را در اختیار داشت و جزو موضوعات پربحث در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام بود. در جشنواره پروانه طلایی ترکیه که اختصاص به بهترین آثار یک سال گذشته تلویزیون ترکیه دارد، جایزه بهترین زوج تلویزیونی از نظر مردم به گوکان آلکان و اویکو کارایل اهدا شد.

شخصیت ایلول با بازی Oyku Karayel
ایلول در سریال kalp atisi ضربان قلب یا سریال نبض

سریال نبض

علی در سریال kalp atisi ضربان قلب

سریال نبض

بازیگران سریال kalp atisi ضربان قلب

اسامی بازیگران و هنرمندان این سریال عبارتند از Gökhan Alkan–Öykü Karayel–Ege Kökenli–Ali Burak Ceylan–Hakan Gerçek–Fatih Dönmez–Barış Aytaç–Burcu Türünz– Başar Doğusoy– Selahattin Paşalı که در این سریال در کنار یکدیگر به ایفای نقش می پردازند.

اسما در سریال نبض یا ضربان قلب

سریال نبض

سامت در سریال نبض یا ضربان قلب

سریال نبض

آلپ در سریال نبض یا ضربان قلب

سریال نبض

سلیم در سریال نبض یا ضربان قلب

سریال نبض

ایپک در سریال نبض یا ضربان قلب

سریال نبض

عکس های بازیگران سریال نبض

سریال نبضسریال نبضسریال نبضسریال نبضسریال نبضسریال نبض


[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روش درمان میل جنسی کم

پنجشنبه 9 فروردين 1397
2:25
سارا

بیماری افسردگی تمایلات جنسی را کاهش داده و در اغلب موارد منجر به اختلالات نعوظ در مردان می شود. از سوی دیگر بسیاری از داروهایی که در درمان افسردگی به کار می روند نیز می توانند تحریکات جنسی را مهار کرده و نعوظ را با مشکلاتی همراه سازند.

الکل
در بسیاری از جوامع، افراد برای بهبود خلق و خوی خود الکل می نوشند. اما افراط در مصرف الکل موجب اختلال در نعوظ می شود. این مشکل معمولا موقتی است و با گذشت زمان برطرف می شود.

داروها
بسیاری از داروها عملکرد جنسی را تحت تاثیر قرار داده و با اختلالات نعوظ همراه هستند. برخی داروهای فشارخون، مسکن ها و داروهای ضد افسردگی از این دسته داروها به شمار می روند. مواد مخدر از جمله آمفتامین ها، کوکائین و ماری جوانا نیز موجب بروز مشکلات جنسی در مردان می شوند.

استرس
غرق شدن در مسئولیت های بی شمار شغلی و مشکلات روزمره زندگی، نشاط و سرزندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. استرس و اضطراب، بسیاری از بخش های بدن از جمله دستگاه تناسلی مردان را با مشکل روبرو می سازد. مقابله با استرس از طریق ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی مانند ورزش منظم، خواب کافی، تغذیه مناسب و در صورت لزوم مراجعه به پزشک، می تواند وضعیت سلامت و آرامش فرد را بهبود بخشیده و عملکرد جنسی را نیز اصلاح نماید.

عصبانیت و خشم
رومانتیک و احساساتی بودن در زمانی که شما خشمگین و عصبانی هستید تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، حتی اگر علت خشم شما ارتباطی به همسرتان نداشته باشد. عدم ابراز خشم و یا ابراز نامناسب آن موجب اختلال در عملکرد جنسی به ویژه در آقایان می شود.

نگرانی و تشویش
نگرانی در مورد این که نتوانید در رابطه جنسی خود موفق عمل کنید، برقراری این رابطه را برایتان مشکلتر می سازد. نگرانی در مورد سایر ابعاد زندگی نیز برعملکرد جنسی شما تاثیر گذار است. نگرانی شما به هر دلیلی باشد موجب ترس و انزوا شده و شما را در چرخه باطلی گرفتار می سازد که نتیجه آن اختلال در زندگی جنسی و رابطه عاطفی می باشد.

عوارض میانسالی
اضافه وزن و چاقی عملکرد جنسی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در مردان چاق ترشح هورمون جنسی مردانه یعنی تستوسترون کاهش یافته و تمایلات جنسی و نعوظ با اختلال روبرو می شوند. همچنین چاقی در اغلب موارد با فشارخون بالا و سخت شدن شریان ها نیز همراه است که در این حالت جریان خون در دستگاه تناسلی مردان کاهش می یابد و نعوظ را با اختلالاتی روبرو می سازد.

عدم اعتماد به نفس
وقتی شما خودتان را دوست ندارید، نمی توانید از همسر خود توقع داشته باشید که احساس کاملا مثبتی به شما داشته باشد. تصویر ذهنی منفی نسبت به خود موجب نگرانی شما در مورد عملکرد جنسی تان شده و کیفیت رابطه جنسی شما را به شدت کاهش می دهد.

کاهش میل جنسی
میل جنسی پایین مترادف با اختلال نعوظ نیست اما بسیاری از عواملی که موجب اختلال در نعوظ می شوند می توانند علاقه و تمایل شما به رابطه جنسی را نیز کاهش دهند. عدم اعتماد به نفس، استرس، نگرانی و برخی داروها اشتیاق به برقراری رابطه جنسی را کم می کنند.

وضعیت سلامتی
بسیاری از بیماری ها موجب اختلال در اعصاب، عضلات و جریان خون مورد نیاز برای نعوظ می شوند. دیابت، فشارخون بالا، تصلب شرایین، ضایعات نخاعی و بیماری ام اس می توانند منجر به اختلالات نعوظ شوند. اعمال جراحی برای رفع مشکلات پروستات و مثانه نیز اعصاب و عروق خونی کنترل کننده نعوظ را تحت تاثیر قرار می دهند.

رفع اختلالات نعوظ
شاید به عقیده بسیاری از افراد، مشاوره با پزشک در مورد زندگی جنسی خود سخت و غیر ممکن به نظر برسد، اما این اقدام بهترین و تنها روش موثر برای درمان مشکلات جنسی و بازگشت به زندگی جنسی سالم است. پزشک منشا مشکل شما را پیدا کرده و با مداخلاتی همچون توصیه به تغییر شیوه زندگی مانند ترک سیگار و کاهش وزن، دارو درمانی، هورمون درمانی، روان درمانی و مشاوره روانشناسی مشکل جنسی شما را معالجه می نماید.


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جدیترین عکس های لو رفته زنان

چهارشنبه 1 فروردين 1397
1:2
سارا


در این بخش از سایت مطالبی در مورد عکس های لو رفته از افراد مشهور را آماده کرده ایم، با ما همراه باشید.

سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتای خراسان رضوی روز گذشته ضمن بیان این مطلب افزود: چند روز قبل خانم جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد و ضمن تسلیم شکایت خود گفت: فرد یا افرادی عکس های بدون حجاب مرا در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و بدین وسیله موجب هتک حرمت من و خانواده ام شده اند. وی در ادامه گفت در پی دریافت این شکایت، تلاش گسترده کارآگاهان برای رسیدگی به این پرونده و دستگیری عامل یا عاملان انتشار عکس ها در دستور کار قرار گرفت.

عکس های لو رفته,عکس های لو رفته بازیگران زن ایرانی,عکس های لو رفته بازیگران

عکس های لو رفته

عرفانی تصریح کرد: بررسی ها نشان می داد در زیر عکس های منتشر شده، مطالبی با عنوان تبلیغ برای آرایشگاه زنانه درج شده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به ردیابی متهم در آرایشگاه های زنانه بپردازند.
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بعد از استعلام از مراجع ذیصلاح و انجام یکسری تحقیقات تخصصی در فضای مجازی، ساعاتی بعد عامل انتشار عکس ها شناسایی و در یک عملیات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
سرهنگ عرفانی ادامه داد: متهم که زن 33 ساله و متصدی یک آرایشگاه زنانه بود، ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد و عنوان می کرد که از وجود عکس های مذکور در شبکه های اجتماعی اطلاعی ندارد ولی زمانیکه با دلایل و مدارک مستند مواجه شد اعتراف کرد: در سایت آرایشگاه متن تبلیغی را با عنوان «به صورت رایگان مدل بی همتا شوید» قرار دادم و بدین ترتیب زنان و دختران زیبا را به عنوان «مدل» به آرایشگاه می کشاندم سپس از آنان (مدل ها) در حالی که حجاب نداشتند به بهانه این که تصویر زیبای شما را برای آلبوم عکس آرایشگاه نیاز دارم عکس می گرفتم.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی افزود: متهم این پرونده در ادامه اعترافات خود با بیان این که عکس های مشتریان را بدون اجازه آن ها در فضای مجازی منتشر کرده است گفت:این کار را برای جذب مشتری بیشتر می کردم و در زیر عکس های منتشر شده متن هایی را با عنوان رضایت خاطر مشتری از کارم قرار می دادم و عکس ها را در شبکه های اجتماعی منتشر می کردم.
سرهنگ سیدمحسن عرفانی با اشاره به این که متهم مذکور با تشکیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی آرایشگاه زنانه از این شیوه ناپسند برای سودجویی استفاده می کنند و موجب هتک حیثیت زنان و دختران ایرانی در فضای مجازی می شوند که پس از آن نیز مزاحمت ها و مشکلات زیادی برای شهروندان به وجود می آید.
وی با اشاره به ماده 17 قانون جرایم رایانه ای اضافه کرد: هر کس به وسیله سیستم های رایانه ای یا مخابراتی، صوت، تصویر و یا فیلم خصوصی و خانوادگی یا اسرار فردی را بدون رضایت وی منتشر کند و یا در دسترس دیگران قرار دهد به نحوی که در عرف اجتماعی موجب هتک حیثیت وی شود به نود و یک روز تا دو سال زندان یا پرداخت جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال و یا به هر دو مجازات قانونی محکوم می شود.
وی گفت: این مجازات در صورتی است که جرایم ارتکابی توسط متهم یا متهمان در حد مفسد فی الارض نباشد که در آن صورت مجرمان مذکور به اتهام افساد فی الارض محاکمه و به مجازات های سنگین مانند اعدام محکوم خواهند شد.
این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات برخی آرایشگران متخلف به بهانه رایگان بودن خدمات آرایشگاهی را نخورند زیرا ممکن است عکس های شخصی آنان توسط برخی افراد سودجو در فضای مجازی منتشر و موجب هتک حرمت شود.

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

عکس خواننده های زن ایرانی بدون آرایش , عکس های خنده دار لو رفته از دخترها , عکسهای لو رفته زنان بدنساز ایرانی ,آرایشگاه مریم ستاره ها در زغفران , تصاویر پخش شده از ارایشگاه زنان , عکس لو رفته دختران مردم ایران , بهترین آرایشگاه زنانه در رشت , عکس های لو رفته بهاره افشاری , عکس های لو رفته دختر شیرازی , عکس لورفته از زنان ایرانی , جوهرخمیری شماره زن با نمد , فیلمهای لو رفته خانوادگی , عکس لو رفته محمدرضا شایع , تصاویر آرایشگاههای زنانه , عکس های لو رفته عروسی ها ,البوم عکس خانگی لو رفته , همه ی کس های جنیفرلوپز , سالن زیبایی باران عشق , آرایشگاه زنانه در رشت , عکس های لو رفته عروسی , عکسهای لورفته موبایل , عکس خواننده های دختر , عکس هایی از پارتی , عکس لو رفته ی جن , عکس لو رفته دختر ,عکس های ممنوعه , معصوم لو اینتن , تصاویر لو رفته , عکسهای لو رفته , ارین سینا جابز , آریا وی پی ان , بانوان ایرانی , دنیا جاهنبخت , زن های یزدی , موبایل زنان , عکس لو رفته , عکس و رفته , عکس زن های , دختران بد , ع ع س ف


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]